من‌ الان تن ماهی بخورم برای بچم ضرر داره؟

۷ پاسخ

دیدی منفی شد مامان گندم

عه من میخورم
یعنی نخورم؟
دیر به دیر چی؟

بله عزیزم نخور

اره نخور عزیزم

بله کلا غذای کنسروی نخور

سلام عزیزم تن ماهی نخوری خیلی بهتره سعی کن ماهی تازه درست کنی نوش جان کنی

میگن تن و کنسرو نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه هفته هشتم بارداری
مامان نورا خانم مامان نورا خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان nnnnnn مامان nnnnnn روزهای ابتدایی تولد