خانوما تن ماهی بابرنج عیب داره بخورم؟؟

۱۲ پاسخ

ب نظرم نخور تن ماهی خوب نیس

ن باو در حد رفع هوس هیچی نمیشه من اون روز یه دونه کامل خوردم یهویی هوس کردم

من همین دیشب در حد خیلی کم خوردم

میتونی نصف یکیشو بخوری فقط خوب بجوشون و بعدش نخور تا چند ماه

آره خوب نیست

نخورررررر

در حد اینکه هوست رفع بشه اشکالی نداره بخوری ولی چون هردوش سرده بعدش دوتا خرما بخور

اره عزیزم نباید بخورید جیوه داره
فکر کنم کلا در طول کل بارداری ۲یا۳بار میتونید بخورید اونم با فاصله

جیوه داره خوب نیس

نه بخور ضررر ندارع خواهرم ت باردارش ویاره تن ماهی داشت میخورد

نخور عزیزم خوب نیست تن ماهی

تن ماهی ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان نورا🌸💖 مامان نورا🌸💖 ۲ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دردونه🫀 مامان دردونه🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری