خانوما تن ماهی موردی نداره بخورم؟

۱۰ پاسخ

من که امروز هوس کرده بودم چند قاشق با برنج خوردم ..توکل ب خدا
فکر نکنم با دو سه قاشق کم چیزی بشه

لدفا انقدر نترسونید.میگن خوب نیست اما من دوهفته یبار میخورم.اگ هوس کردی بخور یبارو

میگن خوب نیس ولی من خوردم

بددده

اره خوب نیست

میگن خوب نیس ولی من خوردم خودم

چرا خوب نیس اصلا

نه نخور
غذای کنسروی کلا نخور.

نباید بخوری

چرا اصلا نخور،ماهی ام سعی کن پرورشی بخوری،جیگر نخور،کبابی که خوب پخته نشده نخور فست فود نخور چیپس و پفک و نوشابه هم نخور،من نمیگما دکترا میگن

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاه پسری💙🥺 مامان شاه پسری💙🥺 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته دوازدهم بارداری