سلام خانوما پلو هویج خوبه بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

آب هویج چون مقدار زیادی ویتامین آ داره میگن خوب نیست
خود هویج که بد نیست.
زرشک و زعفرونم در حد اعتدال من مصرف کردم
کلا اعتدال خوبه

ن هم هویج داره هم زعفرون هم زرشک نخوری بهتره

هویج خوب نی

آره بدون زعفران و زرشک

سوال های مرتبط

مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۷ ماهگی
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری