۱۳ پاسخ

وا چرا نخوری!!؟ چقدر حساسیت الکی دارید خودتونو جنین اذیت میشه

هیچ مشکلی نداره ولی هردو سردن گردو هم بخور

وای غذای لاکچریه باب میل منه 🤣🤣🤣🤣 شوهرم کباب میپزه😷 من گوجه خیار نون پنیر میخورم

اره گوجه بخاطرگرمیش گفته نخور.با نون و پنیر مشکلی نداره فک کنم.من ک میخورم با غذا

اماسرم دردمیکنه حال ندارم🤕

منم دلم خواست رفتم بخورم

نوش جونت. فقط گردوهم کنارش بخور ک سر دیت نشه. واس هوش بچه ام گردو عالیه

اره عزیزم نوش جونت

اره بابا😄😊

اره بابا چه اشکالی داره

چرا نخوری عزیزم؟نوش جونت

بخورعزیزم

مشکلش چیه😐

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خداداد 👶🏻 مامان خداداد 👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری