خانوما بستنی زعفرونی میتونم بخورم؟
خیلی هوس کردم😂

۴ پاسخ

اره بابا بخور خیالتم راحت هچ زعفرون نزدن که😭😅

من متنفر شدم از بستنی زعفرانی و مرغ زعفرانی🫤

اره بابا بخور زیاد سخت نگیر اونقد زعفرون نداره ک خطرناک باشه بیشتر رنگه

اره در حد پلو و مرغ زعفرونی بستنی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیستم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری