هوس بستنی زعفرونی پسته ای کردم میتپنم بخورم😩

۶ پاسخ

عزیزم در حد رفع هوس بخور زیاده روی نکن

بخور زعفرون اونقدی نمیزنن بهش که برا بچه ضرر داشته باشه من هفته های اولم خیلیییی هوس میکردم میخوردم الان دیگه میبینم حالت تهوع میگیرم

آره خواهر بخور نوش جان🌹

یکم بخور چون زعفرونش برات خوب نیس

خیلی کم میتونی بخوری چون زعفرون داره رعایت کن زیاد نخور درحدی ک هوست بره کم بخور عزیزم

اره چرا نخوری

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری