۱۲ پاسخ

منکه خیلی میخورم
ضرر نداره ولب ارزش غذایی هم ندارن اینچیزا

من تو این چندماه نخوردم

هر چی هوس میخوری کم بخور مشکلی نداره

سعی کن برند خیلی خیلی خوب بگیری

اره بخور چیزی نميشه

ضرر که داره ولی یه ذره بخور برای رفع هوس.

منکه چندبار خوردم ،ولی خوب سعی میکنم کم بخورم وغذای سالمتر بخورم...وقتی همه میخورن دلت میکشه

میتونی کمی بخوری چون هوس کردی ضرر زیادی نداره جونم

یکبار ک چیزی نمیشه بخور نوش جان

برا ی بار فک نکنم خطر باشه

من تا الان زیاد خوردم

یه کوچولو بخور برای رفع هوس

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خداداد 👶🏻 مامان خداداد 👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری