خانوما میتونم فلافل بخورم؟؟؟ هوس کردم بازاریشو

۱۱ پاسخ

من چند بار خودم درست کردم خوردم یکم نفخ داره ولی مشکلی نداره

من خوردم چند روز پیش ولی گفتم گوجه و کاهو و خیار شور نزاره اطمینان نکردم به شستشو اونا
اومدم خونه خودم گوجه خیارشور کاهو گذاشتم

اره بخور خودم چندباری خوردم

خوب بخور

اره حبوبات فوق العادس اینم نخوده دیگه

من خودمم خیلی امروز دوس دارم‌بخورم ولی نمیخورم‌میگه فلفلی خوب نیس البته من دیشب جوجه کباب فلفلی خوردممم معدم سوخت ینی نمیدونستم ضرره

اره من همیشه میخورم

اره بابا اتفاقا خوبه

من ک خوردم دوبار

آره نوش جون

بخور مگه چشه فلافل

سوال های مرتبط

مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی