من چند بار خودم درست کردم خوردم یکم نفخ داره ولی مشکلی نداره
من خوردم چند روز پیش ولی گفتم گوجه و کاهو و خیار شور نزاره اطمینان نکردم به شستشو اونا
اومدم خونه خودم گوجه خیارشور کاهو گذاشتم
اره بخور خودم چندباری خوردم
خوب بخور
اره حبوبات فوق العادس اینم نخوده دیگه
من خودمم خیلی امروز دوس دارمبخورم ولی نمیخورممیگه فلفلی خوب نیس البته من دیشب جوجه کباب فلفلی خوردممم معدم سوخت ینی نمیدونستم ضرره
اره من همیشه میخورم
اره بابا اتفاقا خوبه
من ک خوردم دوبار
آره نوش جون
بخور مگه چشه فلافل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.