هفته ۱۱بارداری هستم شوید پلو میشه بخورم؟

۸ پاسخ

ریلکس کن😁

من تا حالا چند بار خوردم

اره راحت باش

اره بابا

من کلا هرچی هوس کنم میخورم
هرچی آدم سخت گیری کنه بدتره

اره من که میخورم

ماهی هم حتمابزن اینترنت جیوه نداشته باشه بخور اشکال نداره تن ماهی هم اگر سرخ میکنی وبا پلو دم میکنی مشکلی نداره اگر نه تو اب جوش بهتر بعد سه ماهگی بخوری

همه چی مجازه جز کله پاچه جگر مرغ یا گوسفندم نداره اناناس اینا اصلا خورده نشه وزعفران و اویشن وگلاب در حد یکم در ماه اشکال نداره بهتره تو سه ماه اول خیلی خیلی کم باشه مثلا اگه روی پیتزا یا غذا در حد پاشیدن بود اشکال نداره اویشن ولی شربت هاشون کلا ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری