۱۶ پاسخ

من چندبارخوردم جیگرزیادی ضررمثلاهروز

چندتا دونه میشه خورد
ولی زیادش تا اخر بارداری ممنوعه

من چند وقت پیش قلوه و جیگر خوردم هوس کردم اما جیگر کمتر

اصلا نخور ضرر داره

در حد هوسونه بخور به دلت نمونه

نه عزززم اصلا نباید بخوری از هر دکتری ام ک بپرسی میگه نخور

من دکترم گفته بود ماهی یکبار

تاآخربارداریت اصلاً نخور

نخوری بهتره اگ خیلیییی ضف رفتی براش ی تیکه بیشتر نخور

در حد یکی دو لقمه گمون نکنم اشکالی داشته باشه

من ۴،۵ بار جیگر خوردم

منم چن باری خوردم

منم هوس کردم خیلی فک کنم نمیتونیم بخوریم

میگم دل مرغ هم خوب نیس توهفته ی من؟؟؟

ما دیروز داشتیم اصلا نخوردم بااینک گفتن بخورو ما همیشه جیگر نداریمو فلان بازم مقاومت کردم👌🏼😂

من خوردم دو بار

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی