بخور من جیگر میخورم همش الکیه من این 4بارداریم هست رو همشون جیگر زعفرون کله پاچه هویج همه چی میخورم اویشن
خیلی کم بخور
جاریه من میگه تو بارداریم فقط دل مرغ کباب میکردم میخوردم والا الان بچه هاش صحیح و سالمن
دو تا سه بخور منم هوس کردم دوتا خوردم
بله نباید بخوری چند تا دونه در حد هوس بخور
لباس نوزادی واسه نی نی ت خریدی؟؟؟
ایدی روبیکا
nini_heed1
دوسه تا بخوری چیزی نیس منم خوردم چن باری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.