خانما تو هفته من هم چنان نباید جگر خورد؟؟

۶ پاسخ

کم بخوری اشکال نداره

من تو حامگلی یه بار خوردم خونریزی کردم

من سه چهار روز پیش ۴ دونه جگر متوسط که ریز شده بود خوردم

والا من چندروز پیش یه بشقاب کامل خوردم و بچم مگر لگد میزد خوشش اومده بود 😂😂

میشه بگین عوارض جیگر چیه؟؟ من از اول بارداری خوردم ولی نفهمیدم مشکلش چیه؟

جگر کامل پخته شده باشه (کبابی نباشه) میتونی بخوری مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی