تو هفته ی ما نباید باز جگر بخوریم ؟؟؟

۹ پاسخ

من اتفاقا دکتر تغذیه بخاطر کم خونی گفت هفته ای دوبار بخور😐
ولی اینو بدون هیچ چیز ممنوع نیست
همه چیز به اندازه بخور فقط تو خوردن آب هویج و جگر زیاده روی نکن

جگر اولا بخاطر ویتامین آ بالا ممنوع ،و در کل بارداری درصورتی ک خوب پخته بشه و مقدار کم مصرف شه ،بخاطر ریسک الوده بودن و انتقال ب بچه ممنوع

حالا ماهی یکی دوبار که مشکلی نیست
دختر عمه من ویارش جیگر بود بچش از دیوار راستم بالا میره ماشاالله

یهو همچین هوس کله پاچه و جگر کردم ،شوهرم میگه جفتشم مضره برات ،پس چی بخوریم من چون قندم لب مرز بود برنج و نونمم کم کردم از مرغ متنفرم بوی بدی میده ،تخم مرغ تو این ۸ماهه لب نزدم ،حلوا و گرمیجاتم میگن نخور زردی میگیره پس چی بخورم ک جون داشته باشم زایمان کنم

من یه بار با اجازه دکترم خوردم

کم بخور طوری نیست من ک خوردم.بارداری قبلیمم خوردم

من از اولم میخوردم ولی خب ن زیاد ..
از پزشکم پرسیدم گفتن جگر خودش مشکلی نداره ،اگر از جایی مطمئن هستین که تو جگرش کرم های ریز و اینا نداشته باشه اوکیه

من که نخوردم ولی میگن تا آخر بارداری ممنوعه

من هفته پایین بودم 2 بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی