۶ پاسخ

یبار خوردم ساندویجش

اگه هوس باشه تو کلش یبار اونم درحدکم

وای نگو دختر من از عاشقای جیگرم
اونم نه بیرونی تو خونه با پیاز سرخ کنم بخورم اول بارداری خبر نداشتم باردارم یه جیگر کامل با شوهرم همینجوری خوردیم تو بارداری هم کلی هوس میکنم اما میگن خوب نیست
چند وقت پیش رفتیم بیرون شوهرم سفارش داد کلی هم گفت بخور اما دو سه تیکه بیشتر نخوردم خوب شد که سیخ کشیده بودن تونستم جلو خودمو بگیرم کم بخورم اگه این مدلی که میگم میبود کلی میخوردم
خیلی بده یه چی هوس کنی نتونی بخوری

ویتامین aبالایی داره ،ریسک نکن ،در حد رفع هوس یه لقمه میخوای بخور

من میخواستم بخورم
زنگ زدم به ماما گف در حد ۴ ۵ تیکه☹️ دیدم اینقد که به هیچ جام نمیرسه کلا بیخیالش شدم

تا آخر بارداری میگن نخورین خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری