ن عزیزم خطرناکه
زیادش بده من هم بارداری اولم خوردم هم سر دومی قرار نیست که بشینی چند سیخ بخوری در حد رفع هوس اشکالی نداره
والا انقد به من گفتن نخور ولی یبار مادرشوهرم درست کرد مامانم گفت بخور خوبه منم مقاومت نکردم یه دل سیر خوردم😂
اصلا نخور
بخور منم خوردم تاالان دوبار مثلا در حد دوسه تا
میگن ضرر داره ولی تو بارداری قبلیم از ماه پنجم ب بعد هوس کردم شاید کلا یا ۳ بار خوردم هردفعه هم یکی دوسیخ در حد رفع هوس الحمدلله هیچ مشکلی هم واسه پسرم پیش نیومد
کلا هرچیزی زیاد خوردنش ضرر داره
با یکی دوبار تو کل بارداری مشکلی پیش نمیاد
من تا حالا دوسه بار خوردم ولی کم
زیاده روی نکردم
من یه بار خیلی هوس کردم تو ماه های شما دو سیخ خوردم
جیگر کلا بده ضرر داره چون جیوه بالایی داره
نه من دکترم گفت نخور گهواره هم گفت نخور
چقدم هوس میکنم
نه عزیزم خوب نیست.
جیگر و تن ماهی ممنوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.