خانوما تو این هفته میتونم جیگر بخورم؟

۱۵ پاسخ

ببین خطر سقط رفع شده ولی کلا جیگر باعث نقص لوله عصبی جنین و مشکلات ناهنجاری میشه

جگر در حد ۱ سیخ اونم به صورت سیخ و تماما مغز پخت اوکیه

۱۰۰ گرم مجازی ن بیشتر

کم‌بخور عزیزم چون ویتامین ای زیادی ضرر داره واسه نی نی

اگه هوس کردی بخور یکبار هیچ اشکالی نداره

من قلوه خوردم

اگه خیلی وقته ک نخوردی بخور
زیادنخور

تا اخر بارداریت نخور اصلاً

نخوری بهتره نخور

من ازم اول می‌خوردم

جنسیت بچت چیه؟؟؟

عزیزم جنسیت نینی چی بود؟

نام دختر ونه

من همون اوایل بلرداریم یکی دوبار حسابی خوردم خداروشکر چیزی نشد
چقدر استرس کشیدم🙈🙈

خوب عزیزم منم از اول ی دونه رو میخوردم اما امشب شام جیگره

سوال های مرتبط

مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری