سلام مامانا میگم من تو این هفته میتونم جیگر بخورم؟

۴ پاسخ

جگر خوب نیست ویتامین آ داره بهتره نخوری علاوه بر خطر سقط باز خطر ناهنجاری برا بچه داره .البته زن داداش من تو بارداری ویارش جگر بود گاهی میخورد و شکر خدا بچه سالم بود

نه من پرسیدم گفت تو هیچکدوم از ماه های بارداری نخور

ای وای نه اصلاً ،جیگر تنها چیزی که برای خانما باردار حتی مقدار کمشم خطرناکه ،جیگر تا آخر بارداری ممنوع

ارع عزیزم ولی زیاد روی نکن

سوال های مرتبط

مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان آراز👶🏻💙 مامان آراز👶🏻💙 ۵ ماهگی
مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری