نونوو نو😵💫🥹 منم خیلییی هوس میکنم اما همه حتی دکترا میگن نباید خورد
یه سیخ مشکلی نداره نوش جونت
اخههه مگع قدیم میدونستن جیگر ضرر داره والا ماما من سه بار حامله شده هر سری کلی جیگر خورده یا عمه من ویار جیگر داشت میخورد بچشون خودشون سالم و سلامت هستن
تو ۳ ماهه اول منع کامله عزیزم بعد اون مقدار کم میشه خورد
منک حوس کردم گرفتم خوردم
من هر سری میرم گوشت با دنبه سفارش میدم والا از جیگر خوشمزه تره
من هفته ای یه بار دل و جگر میخورم
من تا. حالا چند بار خوردم هچی نمیش
بیشتر از دوبار در هفته مجاز نیست فقط
من ماهی بار میخورم سر دختر سه سالمم همینطور بودم
بنظرم سه ماه اول بده
بعدش میشه خورد من چون کم خونی دارم میخورم تو ماه یکباری
والا منک خوردم دو سه دفعه زیاد نمیخوره ادم ک مثلا باهمسرم کلا ۴ سیخ باهم میخوریم چیزی نیست ک
بخور اشکال نداره
چندتا دونه
۳-۴تا تیکه خوب پخته شده بخور
خیلی کم اشکال ندارع
انداره ده گرم در هفته مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.