خانوما بدجوری هوس جگر کردم میتونم بخورم ؟

۱۴ پاسخ

نونوو نو😵‍💫🥹 منم خیلییی هوس میکنم اما همه حتی دکترا میگن نباید خورد

یه سیخ مشکلی نداره نوش جونت
اخههه مگع قدیم میدونستن جیگر ضرر داره والا ماما من سه بار حامله شده هر سری کلی جیگر خورده یا عمه من ویار جیگر داشت میخورد بچشون خودشون سالم و سلامت هستن

تو ۳ ماهه اول منع کامله عزیزم بعد اون مقدار کم میشه خورد

منک حوس کردم گرفتم خوردم

من هر سری میرم گوشت با دنبه سفارش میدم والا از جیگر خوشمزه تره

من هفته ای یه بار دل و جگر میخورم

من تا. حالا چند بار خوردم هچی نمیش

بیشتر از دوبار در هفته مجاز نیست فقط
من ماهی بار میخورم سر دختر سه سالمم همینطور بودم

بنظرم سه ماه اول بده
بعدش میشه خورد من چون کم خونی دارم میخورم تو ماه یکباری

والا منک خوردم دو سه دفعه زیاد نمیخوره ادم ک مثلا باهمسرم کلا ۴ سیخ باهم میخوریم چیزی نیست ک

بخور اشکال نداره

چندتا دونه
۳-۴تا تیکه خوب پخته شده بخور

خیلی کم اشکال ندارع

انداره ده گرم در هفته مجازه

سوال های مرتبط

مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 مامان D.O.N.Y.A 💓👧🏻 ۳ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان ماهان جون💙👼🏻 مامان ماهان جون💙👼🏻 ۹ ماهگی