خانما شیر محلی جوشیده شده مشکلی داره؟

۱۱ پاسخ

اتفاقا خیلی بهتر از این پاستوریزه هاس که معلوم نیس چین و تاریخا درست هست نیس😑منم محلی میخورم میجوشونم اول بعد میخورم

من فقط محلی میخورم
۱۰ دقیقه هم بیشتر نمیجوشونم

نه بابا بخور من از اول حاملگیم خوردم ۲۰ دقیقه هم نجوشون چون تموم خاصیتش از بین می‌ره اتفاقا از شیر های پاکتی خیلی بهتره چون اونا توس پر از مواد نگه دارنده هست و آب می‌بندن بهش

منم ۲_۳بار تا الان خوردم
والا آدم نمیدونه کدوم خوبه
شیر پاستوریزه قبلا ۳روز میگذشت خراب میشد الان نمیدونم چی میزنن بهشون ک تا یک ماه میمونه

نه من خیلی خوردم الانم هرازگاهی میخورم ولی خوب باید بجوشه

تاجایی که میتونی محلی استفاده نکن

خیلیم خوبه فقط قشنگ بجوشون

من بعضی اوقات میخورم

من سر اولی تا دلت بخاد خوردم

دکترم بهم گفت فقط پاستوریزه بخوور ، شیر و دوغ محلی اصلا استفاده نکن

۲۰دقیقه بجوشه

سوال های مرتبط

مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری