دکتر من گفت محلی خوب نیست سعی کن پاستوریزه بخوری منم اصلا محلی نخوردم روزی یه لیوان کم چرب میخورم
اره باید بجوشونی
اره عزیژم من هم شیرمحلی هم دوغ محلی میخورم
اره بعضی وقتا ولی من شنیدم پاستوریزه خیلی بهتره به همین دلیل شاید تو کل بارداریم سه بار خورده باشم
اره من هفته پیش گوسفندی خوردم برا اولین بار تو این همه ماه
اره بعضی وقتا
آره بیست دقیقه میجوشونم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.