خانما شما شیر محلی میخورید؟

۷ پاسخ

دکتر من گفت محلی خوب نیست سعی کن پاستوریزه بخوری منم اصلا محلی نخوردم روزی یه لیوان کم چرب میخورم

اره باید بجوشونی

اره عزیژم من هم شیرمحلی هم دوغ محلی میخورم

اره بعضی وقتا ولی من شنیدم پاستوریزه خیلی بهتره به همین دلیل شاید تو کل بارداریم سه بار خورده باشم

اره من هفته پیش گوسفندی خوردم برا اولین بار تو این همه ماه

اره بعضی وقتا

آره بیست دقیقه میجوشونم میخورم

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آدریان مامان آدریان روزهای ابتدایی تولد
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان دیان 💙 مامان دیان 💙 ۲ ماهگی
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی