۱۳ پاسخ

دربارداری لبنیات فقط پاستوریزه باید خورد

اره من میخرم هم شیر گرم میکنم میخورم هم ماست درست میکنم

فقط پاستوریزه رو مجازی بخوری
محلی بخاطر خطر تب مالت ممنوعه

لبنیات فقط محلی فقط خوب بجوشونی

منکه هرروز محلی میخورم مشکلی هم پیش نیومده،پاستوریزه آب قاطیشونه مزه شیر نمیده که😅

لبنیات محلی برا وزن گیری خوبه من از اول. پنج ماهگی میخورم

منم هر روز یک استکان شیر محلی میخورم هر روز هم ماست محلی میخورم خیلیم عالیه سر دخترمم خوردم

فقط پاستوریزه

من محلی میخورم خوب میجوشونم.اوالا چون بوش اذیتم میکرد بطری می‌خریدم الان محلی

من اوایل چند باری ماست و شیر محلی خوردم اما خیلی پشیمون شدم و دیگه نخوردم
با این که شیر رو خیلی جوشوندم و خیلی خوشمزه س ولی استرس گرفتم 😬

نه فقط پاستوریزه...شیر ماجان بخور

فق پاستوریزه میخورم

کلا تو بارداریم شیر محلی چار پنج بار خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان باران وجانان🩷 مامان باران وجانان🩷 ۸ ماهگی
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وچهارم بارداری