خانما ماکارونی برا وزن گیری جنین خوبه بنظرتون؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

بله ... ولی پروتئینش بیشتر باشه بهتر مثلا با گوشت باشه

بله خیلی عالیه

هیچی به اندازه بستنی معجزع نمیکنه من میخوردم هم وزن خودمو بچه بالا رفت البته اگه قند نداری

اره خوبه توش گوشت بدون چربی بریز که پروتیین هم دریافت کنی

سوال های مرتبط

مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۹ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی