خانما پودر لیدی میل خوبه برا وزن گیری جنین

۷ پاسخ

من خوردم.

عزیزم فقط این چیزا ک میگم
انواع کباب
انواع آجیل
انواع حبوبات
خرما
لبنیات
شیر موز . شیر خرما
بستنی وانیلی
هندونه
من بچم با اینا وزنش رفت بالا
تا تو زایشگاه از خرما خوردن دست بر نداشتم

سلام آره عزیزم من خوردم خیلی خوب بود
با اینکه خودم اصلا غذا نمیخوردم، وزن بچه ام طبیعی بود

من کلی خوردم هیچ تاثیری نداشت

آره عزیزم

اره عزیزم
من خوردم خیلی خوب بود

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری