بنظرتون نودالیت واسه وزن گیری جنین خوبه

۱۲ پاسخ

اصلا اشغاله 😑

نح جانم چیز مفیدی نداره حلیم بخور بستنی حبوبات چیزای مقوی بخور

نودالیت اصلا خوب نیست ارزش غذایی نداره
انجیر، بادام ،حلیم ،کباب بخور

به هیچ‌وجه
ضرر هم‌داره

آش و سوپ من خوردم و امتحان کردم عالیه

اصلا خوب نیست
ایقد غذای سالم هست برا وزن گیری جنین

اصلا خوب نیست مواد نگهدارنده و ادویه های زیاد داره

فقط گوشت و پروتئین عالی وزن میزنه

ارزش غذایی نداره گلم

نه اصلا نباید بخوری

اصلاااا

واي سم خالصه

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان پناه 🧚‍♀️ مامان پناه 🧚‍♀️ ۲ ماهگی
مامان روژمان مامان روژمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری