خانما بستنی سنتی برا وزن گیری جنین خوبه ؟

۶ پاسخ

سنتی زعفرون مگه نداره؟بعد بستنی فقط پاستوریزه مجازیم استفاده کنیم

بستنی شیرینی خامه ای عالیه برا وزن.

اره بستنی خیلی خوبه

آره بخور از لبنیاتی بخری خامه اش بیشتر ،از بستنی فروشی بخری انگاری دوتا تکه خامه به زور ریختن توش

من بستنی دستگاهی یا یا چوبی میخورم

من میخوردم خوب بود ولی بستنی قیفی بیشتر تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی