بستنی سنتی به جنین وزن میده؟

۶ پاسخ

بستی خودت رو خیلی چاق میکنه و قندت رو میبره بالا

بستنی وانیلی،تخم مرغ ابپز،کباب عالیه

بستنی باید ‌پاستوریزه بخورین . سنتی اصلا توصیه نمیکنن

کلا بستنی هرمدلش برای وزن دهی ب جنین خوبه

سنتی زعفرونش زیادی یه طعم دیگه بخور

آره بستنی خیلی خوبه اگه قند نداری هر روز بخور

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد