۹ پاسخ

بادام درختی خیلی بهتره

اره خیلی خوبه
من خام دوس ندارم نمکیشو گرفتم میخورم

وزن بچه ات چقدر مگه؟

عالی من کره بادام زمینی میخورم

کلا اجیل خوبه

کره بادوم زمینی هم خوبت

اره...

اره .مویزم خوبه

بادام زمینی ممنوع مگه نیس

سوال های مرتبط

مامان ایهان👶🏻😍 مامان ایهان👶🏻😍 ۱۰ ماهگی
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۹ ماهگی