۶ پاسخ

اره میگن خوبه من ناشتا بادوم زمینی بادوم درختی با گردو میخورم
آخر شبم یه قاشق کره بادام زمینی با میوه

بادوم دختری
کره بادومی زمینی
دلستر بدون قند و طعم
گوشت گوسفندی
ماهی

بادوم درختی بهتره.بادوم زمینی چربه خودتم چاق میشی

بادام زمینی اگه تیروئید ندارین خوبه اگه دارین نه.کشمشم درصورت نداشتن دیابت همشون عالین

اره خوبه

حتما ک خوبه طبیعی ان

سوال های مرتبط

مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایهان👶🏻😍 مامان ایهان👶🏻😍 ۱۰ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد