سیب زمینی آبپز برا وزن گیری جنین خوبه؟

۴ پاسخ

من ک خیلی میخورم ولی به شیوه های متفاوت

وایی سوزش معده میاره شدید

اره فیله ابپز بستنی سیب زمینی ابپز

خوبه پروتین بستنی شیر و خرما خیلی خوبه کره بادام زمینی هم بتونی صبحونه بخوری عالیه

سوال های مرتبط

مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری