خانما شما فالوده هم میخورید؟

۱۲ پاسخ

من میخورم سوزش معده ام بدتر میشه بهتره شبا نخورید 🥰💫

من 4 ماه اولم خیلی میخوردم

اره فک کنم خود طالبی هم برای سیستم عصبی بچه و نخاعش خوبه( شکرشو میگم کم بزنن واسم)

همچنین عزیزکم 😍
منم پسره آخه پسر گرمه آدم دلش سرما میخاد من الان چند روزی دلم چی پف میخاد. همون چیپس صدفی😍😍🥹

آره زیاد😋

نوش جان همگی

بله .. تو این گرما خیلی میچسبه .. حالا بیا بگو ضرر داره 😅

آره من زیاد میخورم با بستنی

جنسیت بچه هاتون چیه؟

ارح میخورم 😍😍

اره خوبه

عاشقشم🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان ویدا و ویهان مامان ویدا و ویهان ۶ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ...... مامان ...... هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد