خانما شما هروز شیر میخورید؟

۲۴ پاسخ

اره من هرروز ۲لیوان میخورم از قبل بارداری هم هرروز صبح میخوردم

تقریبا آره
مگه اینکه تموم شده باشه یادمون رفته بخریم
یا کلا اون روز یادم بره که بخورم

بله چون همش هوس شیر و ماست میکنم
روزی یه لیوان شیر یه کاسه ماست
اگه دوغم باشه چه بهتر 🤤

اگه میلم بکشم روزی یه لیوان
الان چند روزه میلم نمیکشه

من نه

من اصلا از اول بارداریم نتونستم بخورم هر دفعه خوردم گلاب بهتون .... حالم خیلی بده میشه

من حساسیت دارم بدون لاکتوز میخورم
هر روز راستش میلم نمیکشه هفته ای شاید یه لیتر نهااایتتتت دولیتر

نه والا جانم من ماهی سالی چند بار
دوغو ماست میخورم ولی
شیر یبوست میشم

من هر روز صبح زود یه لیوان میخورم چون اگه معدم خالی باشه حالت تهوع میگیرم بعضی وقتا هم عصرا یا شبا که اسید معدم میزنه بالا ترش میکنم با یه لیوان شیر خوب میشم

بعلهه

اره با خرما یا کیک

من روزی یه لیوان میخورم با خرما

بله دکتر ب من گفت روزی ۲ لیوان شیر بائو بخورم

هرروز لبنیات میخورم ولی شوهرم میگه هر روز شیر بخور بخاطر استخوان بندی بچه

نه من بهش حساسیت دارم دلپیچه میگیرم

من اصلا نمی‌خورم قرص کلسیم میخورم

اره سعي ميكنم بخورم

شیریک روزدرمیان

من قبل بارداری هم مصرف لبنیاتم‌خوب بود .ماست هرروز میخورم اکثر مواقع.شیر هم ی روز در میون

نه، بعضی وقتا تموم میشه یادم میره بخرم

نبابا اصلا دلم نمیشه خیلی هنر کنم‌ماست بعضی وقتا یا دوغ

من با لیدی میل میخورم

نه میلم نمیکشه اصلا نمیخورم

نه همیشه ،یه روز درمیون

سوال های مرتبط

مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی