آره من هرروز میخورم
نه بابا
یک ماهی هست سعی میکنم روزی یک لیوان و بخورم .دلپیچه میگیرم
آره سعی می کنم هرروز حداقل یک لیوان رو بخورم مگر اینکه نداشته باشیم
نه گوارش رو داغون میکنه هر روز
باید لبنیات بخوریم شیر تنها ک نیست.من صب کره .پنیر بعضی اوقات شیر .ناهار یا شام یه ماستخوری ماست میخورم
کم بیش گاهی
نه خواهر اگه شیرموز درست کنم هفته ای دوبارسه باری میخورم وگرنه شیر زیادنمیخورم
حتی روزی ۳ لیوان هم شده بخورم
من که کلا حساسیت دارم جاش بادوم و دوغ زیاد میخورم
از شیر متنفرم
بله حتما باید بخورید روزانه دو وعده لبنیات پاستوریزه باید خورد یک شیر با پیاله ماست یا دو لیوان شیر اگه نمیتونید بدون لاکتوز رو امتحان کنید اگه کلا نمیتونید باید قرص کلسیم بخورید
بله روزی یه لیوان
من ک اصلا نمیتونم بخورم
من تقریبا هر روز میخورم/ پنیر شیر و ماست رو تقریبا هر روز میخورم
نه یاد میره بخرم
من که نمیتونم شیر بخورم
ببخشید اسهال میشم لبنیات اصلا بهم نمیسازه
اره عزیزم ترجیحا صبح و شب بخور خیلی خوبه برای خودت و استخون بندیت مخصوصا
ن بابا من اصلا شیرخور نبودمو نیستم
نه من نمیتونم بخورم نفخ میکنم،جاش هر شب قرص کلسیم میخورم
بعضی روز ها اونم شیر سرد شیر گرم ک حالم بد میکنه
هرروز یا یک روز درمیون
بله من هرروز یک لیوان با خرما میخورم
اره عزیزم با سویق کامل و عسل و بادام پوست کنده و پودر شده قاطب میکنم میخورم
چون وزن جنینم کم بود ماما خصوصیم گفت بخورم
من شیر نمیخورم اما هر روز ماست میخورم
نه.
نه چرا
مگه باید بخوریم
بله روزی یه لیوان
اره روزی یک لیوان از اول بارداری میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.