مامانای باردار شما هرروز میوه میخورید؟🥺

۱۵ پاسخ

هر روز دو تا

نععع من میوه اصلا هوس نمیکنم😐

من عاشق تربچه ام🤤🤤🤤🤤

آره عصر دو واحد میخورم

من هرروزبعدظهراعادت کردم بایدمیوه بخورم سیب،پرتقال،هویج ،خیار

اره روزی یکی دوتا میخورم

خییییلی میخوردم
الان ک‌ قند دارم کمتر

من یادم نیست کی خوردم میوه از اول بارداریم شاید ی دفه تو مهمونی....شرایطشو نداریم بخریم 🙂

من روزی یک هندونه کامل میخورم بعد تا شب تو دستشوییم ، از بس گرممه 😋🥴

اره من کلا میوه خیلی دوس دارم قبل بارداریمم اینجوری بودم

من موز میخورم هرروز☹️توت فرنگی هم میخورم وای از سیب و پرتقال بدم میاد خیلی کم خوردم

تا الان بیشتر خوراکیم میوه بوده ولی خب تهوعم ک کم شده افتادم ب غذا
ولی میوه هم هس کنارش باز

من ن اصلا میلم ب میوه صفر شده بیشتر غذا دوس دارم

بله، هر روز ۴ واحد

هر روز ن وقتایی ک دلم بخاد یه چیزی بخورم میخوزم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد