هر روز دو تا
نععع من میوه اصلا هوس نمیکنم😐
من عاشق تربچه ام🤤🤤🤤🤤
آره عصر دو واحد میخورم
من هرروزبعدظهراعادت کردم بایدمیوه بخورم سیب،پرتقال،هویج ،خیار
اره روزی یکی دوتا میخورم
خییییلی میخوردم
الان ک قند دارم کمتر
من یادم نیست کی خوردم میوه از اول بارداریم شاید ی دفه تو مهمونی....شرایطشو نداریم بخریم 🙂
من روزی یک هندونه کامل میخورم بعد تا شب تو دستشوییم ، از بس گرممه 😋🥴
اره من کلا میوه خیلی دوس دارم قبل بارداریمم اینجوری بودم
من موز میخورم هرروز☹️توت فرنگی هم میخورم وای از سیب و پرتقال بدم میاد خیلی کم خوردم
تا الان بیشتر خوراکیم میوه بوده ولی خب تهوعم ک کم شده افتادم ب غذا
ولی میوه هم هس کنارش باز
من ن اصلا میلم ب میوه صفر شده بیشتر غذا دوس دارم
بله، هر روز ۴ واحد
هر روز ن وقتایی ک دلم بخاد یه چیزی بخورم میخوزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.