سلام خانومای عزیز شما هرروز میوه میخورید؟؟؟

۷ پاسخ

نه هرروز هروقت میلم بکشه یهروزایی اصلا نمیخورم به روزایی زیاد میخورم

بله روزی ۲ واحد میوه میخورم

من هر روزی ۳واحد میورو میخورم

من اگه تو خونه باشه بله هر روز میخورم
چون علاقه شدیدی به میوه دارم
همینطور ابمیوه طبیعی

اره هرروز موز و سیب که ثابته میخورم حالا در کنارش میوه های دیگه هم باشه میخورم

من که روز در میون یا سه روزی علاقه ندارم به میوه

ولی بجاش میوه خشک زیاد میخورم

من که اره هر روز میخورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آدریان مامان آدریان روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد