۱۲ پاسخ

من ففول میخورم،اوایل فرفورت میخوردم،ی
بوست شدم،ولی ففول خیلی بهتره

فروفورت میخورم مشکل گوارشیش کمتره
من دکترم گفته روزی دوتا بخورم
یکی صبح میخورم یکی شب
آب یخ و چیزای خیلی سرد نمیخورم
تنها چیز سردی که میخورم بستنیه
آب همش گرم و ولرم میخورم
شربت لاکتولوز هم میخورم

قرص یونی فرو
بدون کمترین عوارضه یبوست هم نمیاره

اخر شب میخورم من.من کم اشتتهام کرد بود دکتر گف بعدیه مدت ب روال عادی برمیگیردی همینجورم شدم.

هموفیکس م

بهداشت میده ایرانی
موقع خاب

قرص اهن اولش یکی دچار یبوست میشه
یکیم مث من کم اشتها میشه
بعدیه مدت مصرف برمیگیردی ب روال عادی.

فرفورت گاین
قبل اینکه بخورم یک هندونه میخورم
قرصمم با کلی اب میخورم خداروشکر شکمم راحت هم کار میکنه

اخر شب معمولا بذار معدت ک سبک و خالی شد بخور

ففول پلاس

فروفورت داده دکترم یکساعت بعداز شام میخورمش

ففول کپسول

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری