مامانا شما مولتی و یتامین و قرص آهن چه نوعی میخورید ؟

۵ پاسخ

من مال بهداشت رو میخورم

مولتی ویتامین اکتی ناتال
آهن هم فروفورت

اکتی ناتال
میخورم اهنم فریک مالتول میخورم

مولتی پرگمام آهن فروفورت دئودنال

من مکمل پرگنالایف میخورم که خیلیییی بد بو و حالم رو بعدش بد می‌کنه، به دکترم گفتم گفت ماماویت بخور. قرص آهن هم فروفورت گاین

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد