خانوما شما هم از این قرص آهن میخورید

تصویر
۲ پاسخ

من اول reolمیخوردیم ولی چون کم خونی شدید گرفتم الان از این میخورم و ففول هم میخورم روزی ۴ تا قرص آهن میخورم فعلا

نه من reol مصرف میکنم.

سوال های مرتبط

مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری