خانما شما هم قرص اهن میخورید حالت تهوع بهتون دست میده؟

۵ پاسخ

نه من اصلا بدنم به قرصا واکنش نداد
قبل بارداری اینجوری نبودم قرص آهن نمیتونستم الان روزی ۲ تا هم میخورم انگار نه انگار
من فرفروت گاین میخورم

نه عزیزم

من منیزیوم حالت تهوع میگرفتم

نه من يوني فرو ميخورم خوبه ولي مولتي ويتامين حالمو بد ميكنه 🤢

ایرانی باشه آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد