خانما شما هم قرص اهن میخورین حالت تهوع میگیرن

۶ پاسخ

نه اصلا اگه ایرانی باشه بنظرم حالت تهوع میاره
ماله من خارجیه نمیاره
اونجوری شب خابیدنی یدونه بخور

من کلا تازگیا حالت تهوع دارم چ بخورم چ نخورم

من که نه
به دکترت بگو عوضش کنه

من یبوست میگیرم

من ترش میکنم

منم دکترم مولتی داده میخورم یجوری میشم با این که ی روز درمیونه

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی