خانما شما قرص آهن چی میخورین؟؟من easy iron 28mlمیخورم خوبه؟

۷ پاسخ

من دوره قبل رئول خوردم باز ففول این سری رئول گرفتم😂

ففول میخورم

ففول پلاس

من فرودین میخورم

منم همین میخورم هربار دکترم یه چی میده

ففول پلاس

رئول میخورم

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی