خانما شما ارده شیره میخورید؟

۱۰ پاسخ

عسل گرم نیی زیادی؟

من ارده و عسل میخورم.

ماه آخر نخور فقط

من اره

من نمیخورم خوبه بخورم؟

اره منم میخورم هم با خرما هم با شیره خرما

اره من بعضی موقعه ها صبحانه میخورم
اگه مشکلی نداری طوری نیس فقط تو ماه هشت و نه نخور چون گرمیه بچه ات زردی نگیره

اره من با خرما میخورم

من متنفرم ازش

بله هفته ای دو سه بار در حد نصف پیاله

سوال های مرتبط

مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۴ ماهگی