ن اتفاقا کلی خاصیت داره
راستش میگن شیره گرمیه زیاده روی نکن من خودم خیلی دوس دارم شیره ولی خواهرم نذاشت بخورم میگفت گرمیه اصنم نخوردم حالا ارده رو نمیدونم
والا چرا بد باشه کل بارداری صبحا میخورم
اگ قند نداری نه عیب نداره
زیادیش بده فقط
بنظرم مشکلی نداره بخور نوش جونت
زیادی روی نکن فقط
من خیلی میخوردم از بس میچسبید بهم
اخ خدا خیلی ام حال میده نوش جونت فقط کلا اینو یادت باشه توی سردی و گرمی زیاده روی نکنی من دکترم گفت امه چیز میتونی بخوری
بخور نوش جونت باشه
نه فدات چه بدی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.