خانما من خرما و ارده خوردم برام بد نیست؟

۱۱ پاسخ

نه اتفاقا خیلی هم مقوی و خوبه

هم گرمی دارن هم قندشون بالاس با احتیاط مصرف کن

دیگه برای قندش زیاد خوب نیس و اینکه ۴ ماه آخر من که نمی دونم اما میگن گرمی کمتر بخورید تا بچه زردی نگیره

خیلی نخور در حد کم
خرما خیلی هم چاق میکنه

سلام خانما من میترسم جنگ شده شهر شماها خبری نیس

چه اسم قشنگی انتخاب کردید💜

طبعش گرمه زیاد نخور

نه عزیزم بد نیست اتفاقا خوب هم هست ولی زیاد نباید بخوری در حد اعتدال همه چی میتونی بخوری

ارده نه
اما هرما قندش زیاده
اگه دیابت نداری بخور اونم نه هرروز

نوش جونت چرا بد باشه

نه خرما که خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی