بچه ها ارده خرما خوبه توو بارداری

۷ پاسخ

گرمه زیاد نخور

من یه کاسه ارده و خرما خوردم دوروز درد رحمی اومد سراغم کمردرد گرفتم احساس کردم همون شب که خوردم میخام زایمان کنم خلاصه به خیر گذشت

من از وقتی دارم خرما میخورم درد رحمی دارم

به خاطر گرمی که داره میگن خوب نیست بخور ولی کم اتفاقا اره کنجد خیلی خوبه

من میخورم اما کم

من تو بارداری همه چی میخورم ولی کم

من که خوردم خوب بوده. ولی بعضیا میگن ارده خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد