مامانا من شیره خرما و ارده مخورم مشکلی نیست

۶ پاسخ

اگه قند نداری شیره خرما خوبه

من شیرا انگور و ارده صبحانه مورد علاقمه

نه برای جنین خوبه ولی زیادی نخور ارده فکر کنم گرم باشه،خرما باشیر بخور که گرمی خرما رو کم کنه با ماست هم خوشمزه میشه

الان دیگه ۸ ماه هستی سعی کن گرمی کم بخوری چیزای خنک بیشتر بخور هوا گرمه

انگار ارده وزن نمیده

منم میخورم فکر نمیکنم بد باشه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی