توبارداری سنجدو ارده میخورید؟ضررنداره؟

۸ پاسخ

چ چیزایی هوس میکنید

من سنجد میخورم

سنجد و عناب خوبه بخور

ارده ک اصلا یک بار خوردم ترشح موکوسی داشتم کنجد هم خیلی کم در صورتی ک اون روز چیزای خیلی گرم نخورم

سنجد خوردم خیلی مفیده

ارده کنجد اصلا نخوردم

ن اصلا نخوردم.

ارده و کنجد روی نون خوردم البته ارده کم

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان رایان کوچولو مامان رایان کوچولو ۳ ماهگی
مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد