شما تو‌بارداری نسکافه یا کاپوچینو میخورید؟اگر اره چند روز یکبار

۱۰ پاسخ

خوب نیست قهوه و نسکافه و کلا چیزای کافیین دار من کلا ۳ ۴ بار تا الان خوردم اونم‌با عذاب وجدان

نه فقط چای😁😁

من هر ۱۰ روز یه شات قهوه میخورم که کافیینش بالاتر هم هست
دکترم گفت میتونی روزی یدونه بخوری ایرادی نداره
اما خودم عذاب وجدان میگیرم همون ۱۰ روز یکبار کافیه برام

کلا سه چهار بار تو بارداری قهوه خوردم .دکترم گف هفته ای دو‌فنجون‌مجازه ولی بازم دلم نیومد بخورم

بله دکتر من گفت یا ی فنجون قهوه یا ۲تا چای در روز مجازی، ک من هفته ای یبار قهوه میخورم

کافئین در روز یا میتونی دوتا لیوان چایی کمرنگ بخوری یا یه شات قهوه البته دیگه کاکائو و نوشابه و انرژی زا نباید بخوری اون روز
بعد ببین الان فلانی میاد میگه من روزی یه بطری نوشابه میخورم هیچیم نشده
کافئین باعث سقط یا ناهنجاری جنین نمیشه فقط چون بدن جنین هنوز توانایی تحملش را نداره اگه زیاد بخوری مانع رشد خوبش میشه

من میخوردم کلا تا روزی ۲۰۰میلی گرم مجازه کافئین

به من گفت میتونی بخوری هر از گاهی ی بار میخورم

اره مشکلی نداره روشو بخون نوشته چقدر کافئین داره اون کافی میکسا عصاره ی قهوه ن کافئینشون خیلی پایینه .حتی اسپرسو ی خالص هم. کافئینش بالاست برای مادرایی که تپش قلب یا فشاز خون ندارن روزی ی شات کوجیک مشکلی نداره

اره یه مدت روزی یه بار 🫣

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان والا مامان والا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری