سلام خانوما نسکافه کاپوچینو میشه خورد ؟؟؟

۱۶ پاسخ

اگه در طول روز چایی و شکلات و چیزای کافیین دار نخوری میشه

سلام عزیزم من در حد رفع حوس خوردم چندباری

من ی بار کاپوچینو خوردم ی بارم نسکافه

قهوه نسکافه خوب نیست توبارداری چون فشارخون وضربان قلب روبالامیبره وبرای جنین ضررداره

آره عزیزم، چون کافئینش کمه، فقط اسپرسو نباید زیاد مصرف کنی که بچه تپش قلب نگیره، یا خودت دچار استرس بشی.

تپش قلب میگیری من که اینجوری بودم بعد خوب نیست اگه هوس کردی یدونه بخور

قهوه‌چی ؟

من میخورم بعضی اوقات مشکلی نداره در حد اعتدال

من میخورم ماهی یکی دوبار

اره همین الان دارم میخورم

تصویر

هروز تقریباً با شیر

من هرروز میخورم

من یک بار نسکافه خوردم
کاپوچینو دوس ندارم
یه بارم هات چاکلت

منم میخورم هفته ای ۲ بار

در حد ماهی دوبار اشکالی نداره

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی