نسکافه میشه خورد.؟؟

۷ پاسخ

به نام خدا بلههههه. هفته ای یکی دوتا میشه. من سوال کردم میخورم

والا من میخورم.هفته ای دو تا سه بار کاپوچینو یا اینچیزا میخورم.ولی نسکافه و قهوه یکم غلیظ تره

بستگی به نظر دکترت داره من دکترم کلا از اول بارداری با اینکه فشار و قند و تپش قلب اینا خداروشکر نداشتم با این حال ازش سوال کردم گفتم بخورم گفت نه اصلا

در روز یک فنجان مجازه،ولی کافئین دیگه نباید بخوری

نه مقدار کافئین باید کم کنی...و اینکه نسکافه فند هم داره

اره من ک میخورم

درحد هوس بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۶ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی